Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Planowanie dystrybucji
#1
Co należy uwzględnić przy planowaniu dystrybucji materiałów reklamowych?
"Siedem lat wojował szabli nie wyjmował"
Odpowiedz
#2
Przede wszystkim należy uwzględnić takie aspekty jak:
- dobór materiałów promocyjnych,
- cele kampanii reklamowej,
- nośność punktów klienta,
- specyfikę danej branży i obszaru działań,
- szanse dotarcia do odbiorców w określonych regionach,
- odbiór materiałów z określonego punktu (np. z drukarni czy magazynu),
- logistykę transportu,
- koszty dystrybucji.
Ponadto, istotne jest zaplanowanie kontroli jakości dostarczenia materiałów. Dużo więcej informacji na temat dystrybucji różnorodnych materiałów promocyjnych można znaleźć na łamach serwisu internetowego http://www.btl-complex.pl/gdansk,i138.html.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Reklama:

producent mebli biurowych

roznoszenie ulotek kraków